Administrare imobile

Viața într-o asociație de proprietari presupune luarea unor decizii comune, plata facturilor, precum și rezolvarea numeroaselor probleme ce pot apărea în mod neprevăzut. Vă punem la dispoziție servicii complete de administrare imobile la cel mai bun preț, garantând calitatea ireproșabilă a serviciilor prestate.


Administrarea unui imobil presupune și remedierea problemelor curente dintr-o clădire, calcularea exactă a contribuției fiecărui apartament la plata întreținerii, afișarea listelor de întreținere (la avizierul blocului și în format electronic), precum și obținerea avizelor necesare atunci când este nevoie.

Printre activitățile lunare în administrarea de condominii se numără:

  • Calculul și afișarea listelor de întreținere;
  • Colaborarea cu un soft specializat pentru administrarea financiară;
  • Acces la conturi online pentru fiecare proprietar;
  • Acces la aplicație pe telefonul mobil sau tabletă (Android, IOS);
  • Încasarea cotelor de întreținere;
  • Evidența contabilă a operațiunilor desfășurate;
  • Evidența furnizorilor cu termene scadente și plata acestora în termen;
  • Întocmirea lunară și depunerea situației elementelor de activ și pasiv;
  • Inspectarea spațiilor comune la intervale regulate de timp, în vederea identificării problemelor și soluționarea acestora;
  • Gestionarea transparentă a activității de administrare de imobile;
  • Intervenția cu promptitudine, ori de câte ori apare o avarie sau o situație ce necesită rezolvare urgentă;
  • Alte servicii necesare.